Ugdydamos vaikus, didžiausią dėmesį skiriame meninei kompetencijai – dailei, kūrybai, improvizacijai, savęs atradimui. Nepabandysi – nesužinosi! Ikimokykliniame amžiuje piešimas yra viena iš mėgstamiausių vaikų veiklos formų: piešiame ne tik ant popieriaus lapo, bet ir ant rankyčių ir kojyčių. Piešiame ne tik pieštukais, teptukais, kreidutėmis, išbandom delniukus, pėdutes, pirščiukus. Taip vaikas patiria kūrybos džiaugsmą, taip jam pradeda spindėti akytės… ypač jeigu jį teigiamai vertina mama, tėtė, auklėtoja, grupės draugai…. Piešdami vaikai ypatingai lavina vaizduotę, puikiai kompensuoja bendravimo stygių, stiprina socialinę adaptaciją – ypač kai piešiama kolektyve. Piešdami bendrai, vaikai mokosi jausti ir suprasti vieni kitus, mokosi bendrauti ir bendradarbiauti: dalijasi knygute, popieriaus lapu, pieštukais, dažais. Ankstyvasis dailės ugdymas toks pat svarbus kaip ir kūno kultūra bei muzika, nes padeda vaikui kontroliuoti savo kūną, suvokti save erdvėje, lavina jo stambiąją ir smulkiąją motoriką, ugdo kalbinius įgūdžius, sensomotorinį patyrimą, emocinę raišką, sąvokų formavimąsi. Smagu stebėti, kai vaikų kūryba prasideda nuo nedidelio popieriaus lapelio, kuris po truputį stebūklingu būdu didėja, pilnėja, tampa spalvingesnis, išraiškingesnis, turiningesnis, kuris palaipsniui tampa darželio, miesto, respublikos, tarptautinių parodų ir konkursų dalyviu.
Mylime kuriantį vaiką!
Grupės Nr. 6 |
Kalbos: lietuvių |
Vaikų amžius: nuo 4 iki 5 metų |
Grupėje dirba: Renata Jarovaitienė- ikimokyklinio ugdymo mokytoja Vera Afanasjeva- ikimokyklinio ugdymo mokytoja Marina Volkova - ikmokyklinio ugdymo mokytoja Ernesta Želvienė - auklėtojo padėjėja |